KAKO KUPITI

IZBOR PROIZVODA

Na vrhu svake stranice nalazi se padajući meni sa kategorijama proizvoda. Pretrazi proizvoda možete pristupiti i preko kartica sa kategorijama proizvoda koje se nalaze u središnjem delu naslovne stranice. Izborom neke od kategorija otvoriće se stranica sa izlistanim proizvodima. Sa leve strane ove stranice nalazi se glavni meni sa kategorijama. Klikom na kategoriju izlistaće Vam se proizvodi koji joj pripadaju. Ukoliko ne znate kojoj kategoriji pripada prozvod koji vas interesuje, možete iskoristiti polje za pretragu koje se nalazi pri vrhu svake stranice. U polje možete ukucati šifru proizvoda, naziv kolekcije i sl. Pretragu možete vršiti i pomoću filtera koji se nalaze pri vrhu stranice sa izlistanim proizvodima. Filter će biti aktiviran sve dok  ga ne isključite klikom na dugmence sa znakom X ili dok ne izaberete novu kategoriju.Ukoliko ste izlistali grupu proizvoda koja Vas interesuje, dodatne informacije o konkretnom proizvodu možete videti klikom na dugme Detaljnije. Ukoliko ste dovoljno informisani o nekom proizvodu i želite da ga što pre poručite, to možete učiniti klikom na dugme Brza kupovina, nakon čega će Vam se pojaviti prozor sa fotografijama proizvoda i njegovim veličinama. Izborom željene veličine proizvod možete stavtiti u korku klilkom na dugme Ubaci u korpu.

SADRŽAJ KORPE

Sadržaj vaše korpe možete pogledati u svakom trenutku klikom na sličicu korpe sa desne strane svake stranice. Proizvode možete unostiti u korpu sve dok ne naručite sve što želite. Proizvode koje ste uneli u korpu možete izbaciti pojedinačno klikom na sivo okruglo dugme sa oznakom X.

PORUČIVANJE PROIZVODA IZ KORPE

Da biste poručili proizvode unete u korpu potrebno je da u skraćenom prikazu korpe kliknete na dugme Kupi, nakon čega će vam se prikazati stranica sa svim artiklima koje ste uneli u korpu. Na ovoj stranici možete izbaciti proizvod klikom na sivo okruglo dugme sa oznakom X, ili korigovati količinu proizvoda. Klikom na dugme Kupi biće Vam zatraženo da se ulogujete na svoj profil ili da se registrujete. Formular koji popunjavate prilikom registracije potrebno je da popunite samo jednom, a svaki naredni put dovoljno je samo da se ulogujete na svoj nalog.

ODABIR NAČINA PLAĆANJA

U mogućnosti ste da odaberete:

- plaćanje pouzećem gotovinski u trenutku isporuke
- uplatnicom u pošti ili banci
- platnim karticama tokom procesa kupovine na sajtu

ZAVRŠETAK PORUČIVANJA

Klikom na dugme Poruči, prikazaće Vam se obaveštenje o uspešno poslatoj porudžbini. Na e-mail adresu koju ste ostavili prilikom popunjavanja formulara uskoro ćemo Vam poslati potvrdu za poručene artikle, a nakon evidentiranja Vaše porudžbine pozvaće vas telefonom naš operater iz službe za Internet prodaju radi provere podataka isporuke.

Za sva dodatna pitanja možete nas kontaktirati putem e-maila brigaokupcima@planetasport.rs, ili telefonom 0800 001 001 (besplatan poziv iz fiksne Telekom mreže)

NAJČEŠĆA PITANJA

Koji su načini plaćanja robe?
Robu možete platiti gotovinski pouzećem, uplatnicom u banci ili pošti, ili platnom karticom u procesu kupovine na sajtu. Ukoliko plaćate uplatnicom, rok za uplatu je 3 radna dana. Robu ćemo Vam poslati nakon evidentirane uplate.

Kako platiti putem platnih kartica?

Svoju narudžbinu možete platiti koristeći Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro ili Amex platnu karticu. Kartica mora biti odobrena od strane banke izdavaoca za online (Internet) plaćanje. Prilikom online naručivanja, odabirom odgovarajućeg načina plaćanja bićete preusmereni na stranicu koja je zaštićena i sigurna za ovakav način plaćanja. Sigurnost podataka prilikom kupovine garantuje procesor platnih kartica Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate i obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o Vašoj platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu. Na ovoj stranici je potrebno da unesete sledeće podatke: Broj kartice, Datum isteka i  CVC2/CVV2 kod, koje možete pročitati sa Vaše kartice.

Ukoliko je transakcija uspešna bićete vraćeni na naš sajt sa obaveštenjem da je plaćanje uspešno obavljeno. U slučaju da plaćanje nije uspelo, bićete vraćeni na naš sajt sa informacijom o neuspelom plaćanju i moćićete da ponovite plaćanje ili da izaberete drugi način plaćanja.

Unos i provera podataka isključivo se obavljaju između korisnika kartice i banke Intesa, a Internet trgovac nema uvid u  podatke koji se razmenjuju.  Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sva plaćanja će biti obavljena u dinarima (RSD).

Više o plaćanjima putem platnih kartica možete pogledati na planetasport.rs/placanje-karticama

Da li se vrši konverzija valuta prilikom plaćanja platnim karticama?
Sva plaćanja će biti obavljenima u dinarima (RSD). Ukoliko se plaća platnim karticama inostranih Banaka izdavalaca, dinarski iznos transakcije će biti konvertovan u settlement valutu Banke (EUR) prema kursu Narodne Banke Srbije. Pri zaduživanju Vaše platne kartice, već konvertovan iznos će se konvertovati u Vašu lokalnu valutu, prema kursu koji primenjuju operatori platnih kartica.

Kupovinu obavljam za sopstvenu firmu. Da li mogu da platim sa računa firme?
Možete platiti sa računa firme. Potrebno je da u okviru načina plaćanja odaberete opciju plaćanje putem uplatnice.

Greškom sam naručio proizvod. Da li mogu da otkažem porudžbinu?
Možete, ali je potrebno da to uradite u roku od 30 minuta nakon poslate porudžbine. Porudžbinu možete otkazati telefonski pozivom na broj telefona 0800 001 001 (besplatan poziv iz fiksne Telekom mreže) ili slanjem e-maila na brigaokupcima@planetasport.rs

Šta se dešava ako roba koju dobijem bude oštećena? Da li je mogu zameniti i na koji način?
Postoji mogućnost zamene oštećene robe, a način i uslovi pod kojima to možete uraditi su opisani OVDE.

Da li je moguća isporuka van Srbije?
U ovom trenutku ne postoji mogućnost isporuke robe van teritorije Srbije.

Kako da znam da sam sigurno poručio?
Ukoliko ste nakon poručivanja primili e-mail od nas sa potvrdom porudžbine i ukoliko Vas je kontaktirao nas prodavac, budite sigurni da je vaša porudžbina evidentirana.

Zaboravio sam lozinku za pristup svom nalogu. Šta da radim?
Potrebno je da kliknete na dugme Prijava/registracija, a zatim na link Zaboravljena šifra, nakon čega će biti potrebno da unesete Vaš e-mail na koji ćemo vam poslati link za resetovanje lozinke.

Koji su rokovi isporuke?
Nakon što ste potvrdili porudžbinu, u najkraćem roku kontaktiraće Vas naš prodavac telefonom, radi potvrde porudžbine i vaših podataka.
Period tokom kojeg će Vas naš prodavac kontaktirati je najčešće 2-3 radna dana. Za sve porudžbine poslate petkom i vikendom, prodavac će Vas kontaktirati početkom naredne nedelje.
Od tog trenutka rok isporuke je maksimalno 5 radnih dana u slučaju plaćanja robe pouzećem.
Za porudžbine čije plaćanje se vrši uplatom u banci ili pošti, rok za uplatu je 3 radna dana od dana potvrde porudžbine, a rok isporuke je 5 radnih dana od evidentiranja uplate. Uobičajeno vreme za isporuku je 2 dana. Detaljnije o isporuci možete pročitati OVDE